2010/06/22

Ett lättare liv 2

Då har det äntligen gått en vecka och det har gett resultat, har tappat ca 2,5 kg, still a long way to go!! :)

Det är fortfarande kämpigt men jag är inte lika knäpp i bollen som jag var de första dagarna. Men är det inte konstigt att man måste tänka på mat och gotterier hela tiden...??? I lördags hade jag en dag då jag tillät mig att äta lite gott. Blev ett par goda chokladmuffins med Dumle och Geisha i, några M&M-kulor och en god middag. Lite popcorn och kinapuffar smaskade jag i mig när jag och Amanda va på bio. Jag har sagt till mig själv att det är ok att gotta sig en dag i veckan och så ska jag fortsätta tills det faller sig naturligt. En vacker dag kanske dessa tvångstankar om godis och gotterier försvinner.

I dag hade jag finbesök av Jenny och Cissi, de hade sina söta småttingar Alvin och Wictor med sig. De hade supergoda frallor med sig från Ritz i Sölvesborg. Tack tjejer för en trevlig förmiddag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar