2010/06/23

Picknickbröd - recept

Ikväll bakades det picknickbröd som ska följa med på semester till Stockholm nästa vecka. Jag gjorde också en stor gryta köttfärssås som ska bli en middag till oss alla åtta!!! Vi hänger på syrran och hennes familj upp några dagar. Vi har turen och kan bo gratis när vi är på besök.

Nu va det receptet som skulle läggas upp här och då ska jag inte snacka en massa gojja om vår kommande semester ;)

Så här blev mitt bröd och gott blev det :) Lägg gärna i lite pressad vitlök, det gör susen. Jag använde kryddorna basilika och timjan.





Och här får ni receptet. Jag gjorde det lätt för mig och tog en bild på receptet.

1 kommentar:

  1. lilsis7/06/2010

    Det smakade lika ljuvligt som det ser ut, mumma!! Och pizzabullarna gick inte heller av för hackor inte, musiga värre!

    SvaraRadera